Politica de retur

In cazul in care produsele primite nu va multumesc dintr-un motiv oarecare, acestea pot fi returnate in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului, conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Kadoly.ro va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. (conform OUG 34/2014).
In acest scop este necesar sa notificati in scris hotararea dvs de a renunta la produsele cumparate, fara necesitatea de a invoca un motiv anume. Notificarea poate fi facuta prin email, la adresa: info @ kadoly.ro.
Pentru a realiza returul, produsul trebuie returnat cu ambalajul original si fara urme de deteriorare sau utilizare. Clientul este responsabil pentru “diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor”, conform OUG 34/2014, cu modificarile in vigoare.
De asemenea "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid", cu alte cuvinte ciocolata, ambalajele de cadou si orice produs care s-a executat pe baza de comanda sau a fost personalizat. In aceasta categorie intra: cadourile pictate, articolele handmade realizate dupa dorinta explicita a clientului, manusile din piele realizate pe comanda, cadourile cu mesaje personalizate gravate, felicitarile personalizate etc.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de factura si/sau chitanta originala.
Dupa returul produselor, acestea fiind realizate conform specificatiilor de mai sus, contravaloarea returului va fi achitata prin ordin de plata (virament bancar) in maxim 14 zile calendaristice, calculate de la data denuntarii in scris a contractului.
"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica sau PFA nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.